Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Brasiliansk Vaxning

Av Lina Naamani - 23 november 2009 22:37

Jag har fått endel frågor om Brasiliansk vaxning, som vi ju utför på salongen.

Många är nyfikna, men kan aldrig tänka sig att få en sån behandling. Dels för att dom tror att smärtan är nära dödlig och dels för att dom tycker det är lite pinsamt.

Nr 1, ja det gör ont. Personligen tycker jag att det inte är så hemskt, man har ont precis när håren rycks bort sen är det över och det är SÅ värt, det tar MINST 6 veckor innan allt har vuxit ut igen!


Nr 2, tjejen som utför behandlingen gör sitt jobb och är med 99.9 % säkerhet väldigt seriös och för henne kunde det lika gärna vara en haka hon vaxar. Sak samma

Bor man i Stockholm ska man göra sin Brazilian på Brazilian Beauty   som ligger på Mariatorget, dom är brasilianare och gör grymma vaxningar. En brasiliansk vaxning där kostar 495 kr, vilket är bra pris.


Bor du i Kalix/Norrbotten är du välkommen att ringa Hudverket 0923-14050 eller maila, adressen hittar du på hemsidan.


TRO MIG, du kommer inte ångra dig:)


Kram





 
 
Ingen bild

Mtina

29 november 2009 17:30

Hej Lina,
Hittade denna blogg för nån vecka sedan när jag låg i influensa, det muntra upp mig en del att se dig och läsa om hur du har det idag.
Det är Martina från Privatskolan(aug06).
Själv har jag flytt från storstaden också, flyttade nu i september och det känns bra faktiskt. Bor nära min familj igen och fått större lya = bättre livskvalité.
Hoppas du för övrigt har det bra och att livet leker.

Jag kommer ju nu följa din blogg då och då :)

Ha det kanon i mörkret!

Kramen
Martina

 
LINA

LINA

4 december 2009 18:39

Hej Martina!!
GUD vad roligt att höra ifrån dig.. Har fortfarande ångest för utlandsemester som jag inte hängde på..
Ska bli bättre på att uppdatera bloggen ;)
Vi måste höras snart!

Kram

http://lanlouna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Naamani - 10 augusti 2014 00:19

Nya bloggadressen är: linanaamani.vimedbarn.se Det var lättare sagt än gjort att få de gamla inläggen med sig härifrån, så nöjde mig med ett halvt år tillbaka ungefär. De inläggen ser lite konstiga ut, men de nya blir bra. Välkomna dit :) ...

Av Lina Naamani - 8 augusti 2014 18:36

Håller på att flytta bloggen till en annan portal. Kommer länka härifrån till den när det är klart, men just nu har jag problem med att få dit alla inlägg jag skrivit här. Har bloggat här i 5 år så vill helst inte gå miste om inläggen. Har länge v...

Av Lina Naamani - 7 augusti 2014 21:56


Vad skönt det var att få lite paus från hettan idag. Mest för Alexanders skull, han har tyckt att det varit lite jobbigt och fått bada morgon och kväll för att slippa vara kladdig och varm. Både jag och min lillkille har varit lite sega idag, bar...

Av Lina Naamani - 7 augusti 2014 11:26

Vem har sötaste morgonfrillan? :)

Av Lina Naamani - 6 augusti 2014 00:18

Min svägerska från Tyskland och hennes familj kom och hälsade på oss ikväll och gick precis. De två yngsta barnen somnade på soffan så dom ligger kvar och får spendera natten så får vi se vad vi hittar på imorgon :) ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards