Alla inlägg under september 2010

Av Lina Naamani - 29 september 2010 22:05

YEEEESSS!! Idag efter jobbet fixade Sara mitt hår, vi klippte bort alla risiga toppar och färgade. Så skönt!


Sara gör en specialblandning när hon färgar mitt hår. Det är en kall mörkbrun färg på gränsen till svart, men absolut inte svart för det skulle bli för hårt mot min hudton. Hon vet att jag är ALLERGISK mot färger som skiftar i rött eller som blir för guldiga så hon blandar alltid i en askig färg för att få den kall.


Ni kanske får se en bild imorgon, jag är för sliten idag :)


Puss

Av Lina Naamani - 26 september 2010 00:03

Är någon grym på bloggdesign? eller kanske känner någon som är det?

Hör av er och kom med förslag till lina_naa@hotmail.com


  

Av Lina Naamani - 23 september 2010 11:46

Min svägerska jobbar i  hårvårdsprodukternas himmelrike! Jag var där och hälsade på henne och hennes kollegor för ett tag sen. Kollade runt bland alla produkter och det fanns verkligen allt för alla!


Så nästa gång ni behöver nya produkter till håret tycker jag verkligen ni ska gå till Hair and Face i PUB huset och få lite tips och råd.


      

Av Lina Naamani - 21 september 2010 21:46

I höst och vinter kommer vi se otroligt mycket sotade ögon i mörk- och midnattsblått. Sååå snyggt!

Kombinera med en ljus skugga och ett kallt ljusrosa rouge

  

 

Mina favvo mörkblåa skuggor


Makeup Store- MicroShadow Touch

 

ID Bare Minerals- Imagination

 

Clarins- Midnight Blue Eye Shadow

 

  

Av Lina Naamani - 20 september 2010 23:39

Nu är vi i full gång med att packa ihop våra grejer inför vår flytt som mest troligt blir av runt den 5:e oktober.


Jag längtar verkligen! Men det känns såklart jätte jobbigt att flytta ifrån min familj och jobbet med mina älsklings tjejer... jag kan inte fatta att Sandra, Melinda, Louise och Sara inte kommer vara en så stor del av min vardag längre. Och att jag inte kommer kunna åka hem till mamma och mysa eller umgås med Suss och Rami typ varje dag.


Men jag är helt övertygad om att jag kommer trivas med mitt nya liv, jag har fått jobb på ett jätte fint SPA i Södertälje som heter Scandic Skogshöjd.

Och i Södertälje har jag ju faktiskt min andra familj (min svärfamilj), som jag älskar som min egen. Det kommer bli så kul att vara nära dem.

Dessutom har jag massor med vänner från skoltiden osv. i Stockholm.

Och Fridis och Jessica såklart :)


 

Mitt nya jobb på Skogshöjd SPA

Bästa Frida och jag

  

Team HUDverket, föralltid i mitt hjärta.


Av Lina Naamani - 7 september 2010 22:08

Tänkte testa på lite Nimue produkter! Och har köpt ett prova på kit med rengöring, ansiktsvatten och dag-och nattcreme. Och en enzym peeling som gör huden sammetslen.

 

  

 

Produkterna är anpassade för miljöpåfrestad och stressad hud, Perfect!


Jag älskar mina MD Formulations och Kanebo Sensai produker och vill aldrig byta ut dem, men det är så kul att testa nytt!


Om du är sugen på att prova på ett nytt hudvårdsmärke kan du alltid fråga efter såna här kit, små konsumentprover är bra för enstaka produkter, men när du verkligen vill få en rättvis bild av en hel produktserie måste du använda dem ett tag, ca 3 veckor är bra.

Av Lina Naamani - 5 september 2010 00:53

Sminkade Paulina inför hennes stora dag, hon var så himla vacker som klassisk brud.

Tyvärr har jag ingen bild på hur det färdiga resultatet blev med hår osv.


    




Av Lina Naamani - 2 september 2010 23:55

Vilken fulvecka jag har haft!! From imorgon blir det bättre, det måste det bli!

Imorgon är det ju helg och då ska jag ta hand om mig själv lite. Har jag tur så kan Sara fixa till mitt hår lite nästa vecka, och håret gör typ allt!!

 

Puss och Godnatt


  

Jag och Sara, min frisör :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards