Alla inlägg under juni 2012

Av Lina Naamani - 24 juni 2012 00:16

Mina underbara vänner överraskade mig med en jätte fin dag/kväll i onsdags! Marie som fotade nästan allt var förbi och förde över bilderna från kameran till min dator, så här kommer ett bildregn från möhippan:)


                                           

   

   

Av Lina Naamani - 18 juni 2012 01:46

     

 
Av Lina Naamani - 18 juni 2012 01:07

Tittade in hos butiken Lehmore idag och hittade flera fina grejer :)

Jätte vackra smycken, klänningar, skor osv..


Det fanns flera olika hårkammar/hårsmycken men jag har efter många om och men valt ett.

Det är enklare än de flesta jag har tittat på, men det kändes rätt tillslut:)

Lehmores priser är jätte bra, jag har sett exakt likadant smycke för nästan dubbla priset här i Södertälje.



     

Av Lina Naamani - 8 juni 2012 23:20

Min svägerskas dotter, Min absoluta favorit tjej tog sin student idag. Önskar dig all världens lycka och välgång i vuxen livet. För nu börjar det :)


lite bilder från Viktorias utspring:)


       

Av Lina Naamani - 8 juni 2012 01:45

Inget mer flagande och chippande! SHELLAC från CND är det ultrahållbara hybridnagellacket! 

SHELLAC läggs på i 4 lager och varje lager härdas under en UV lampa, ingen torktid inget kladd! 

Helt torrt med spegelblank finish och det bästa av allt..det håller i 2 veckor, i många fall längre!

Vid återbesök tar jag bort lacket kostnadsfritt innan ny färg appliceras, men det går också jättebra att ta bort hemma, instruktioner fås under behandlingen.

 

SHELLAC skyddar dessutom dina egna naglar och låter dem växa! 
SHELLAC är 3-fri vilket innebär att den varken innehåller formaldehyd, toulen eller DBP (dibutylftalat).

Erbjudande i Juni! vårdande manikyr m shellac: 250 kr

Endast lackning med Shellac på händer eller fötter: 150 kr


Lägg till Shellac i din Pedikyr: 100 kr


   

Av Lina Naamani - 8 juni 2012 00:58

Tog jag studenten ;) Det har varit glada och galna studenter i farten hela veckan och idag stog jag i vardagsrumsfönstret och tittade på alla flak med skrikande tjejer och killar som åkte förbi.

Man blir så nostalgisk och tänker tillbaka på den dagen/kvällen. Det är sjukt hur fort tiden går:)


Imorgon och på lördag ska jag på studentskiva så det är fullt upp i helgen :)

Trevlig helg på er alla fina <3


Hittade lite bilder på mig som student :)


 

   Fina mamma som ordnade en jätte fin mottagning åt mig <3

 

I Kalix har studenterna alltid skolbal dagen innan studenten:)

   

Med min vackra lillasyster <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards