Alla inlägg under februari 2010

Av Lina Naamani - 28 februari 2010 16:34

Bilder från en spontan tjej-utekväll!


 

 

Haha, det här var den enda bilden på mig som inte var för suddig eller för mörk:)

     

Söta tejer!

Av Lina Naamani - 28 februari 2010 15:37

Igår var jag hos Melinda på Hudverket och fick en fransförlängning för första gången! Spännande :) Jag blev JÄTTE nöjd!


        


                


Det känns inte alls konstigt att ha dem på, nästan bekvämare än lösögonfransar och man behöver inte vara orolig att dom ska lossna under kvällen. Man behöver inte heller någon mascara, de ser fina ut ändå, men man kan sätta lite på topparna om man vill förstärka effekten. 


Tyvärr håller dom ju inte föralltid och man för vara försiktig med att gnugga hårt i ögonen osv. Jag vet inte exakt hur länge de kommer hålla sig fina, men jag gissa på ca 1 vecka, men salongen man gör dem på brukar ofta inkluder en "touch up" i priset. Då kan man fylla i de fransar som eventuellt har lossnat och resultatet varar längre.


LÄS MER på HUDverkets hemsida www.hudverket.se

Av Lina Naamani - 27 februari 2010 18:09

Är på Hudverket och får en rolig behandling. Jag berättar mer sen :) Puss!

Av Lina Naamani - 25 februari 2010 18:41

    

    Nars Blush- Orgasm


                     

Nars lipliner pencil- Jilted Love


  

Nars duo Eyeshadow- Eurydice   

 

Nars Lipstick- Belle de jour

 

 

NARS Make Up är tyvärr det jätte svårt att få tag på i Sverige, passa på när du är ute och reser för dom är verkligen grymma!

Av Lina Naamani - 24 februari 2010 21:12

Titta vad jag precis har fyndat! Hittade dem på rea på en amerikansk sida. Det tar ca 1 vecka att få hem dem, I cant wait!!

I LOVE Louboutins och dessa blir ett kärt tillskott till min Christian Louboutin familj :)


 


" If you want to run in your shoes, buy sneakers!"

                                        Christian Louboutin 

Av Lina Naamani - 24 februari 2010 17:27

Min träningsvärk is killing me!!! Jag orkar inte gå längre än några meter innan jag blir helt utmattad. Trappor.. ja ni kan ju tänka er. Jag tränar ju typ aldrig nuförtiden , annat än till min Kim Kradashian DVD eller någon promenad när jag känner för det. Men igår gick jag på ett Step up pass fast jag redan hade träningsvärk sen dagen innan. Jag tror inte jag gjorde saken bättre, fast jag har hört att man ska träna ännu mer när man har träningsvärk..



  

Några pass till så kanske.. ;)

Av Lina Naamani - 23 februari 2010 13:43

  

Idag har jag en ganska bra dag :) Förutom att jag har träningsvärk från hell efter mitt lilla men effektiva gympass igår som min lilsis satte ihop åt mig.


"Jacka" från CLARA

Linne från GINA TRICOT

Jeans leggins från MINGEL

Stövlar från FRIIS&COMPANY

Av Lina Naamani - 23 februari 2010 11:15

Nyheter från Decleor, för riktigt torr hud!


Med höst och vinterkylan kommer torr hud som ett brev på posten. Men även på våren, när man börjar vara ute mer behöver man en fuktgivande och skyddande creme, sk klimatcreme.


Nutridivine- Ny ansiktserie för torr hy.

Serien består av två stycken cremer som verkar närande, reparerande, djupt återfuktande, skyddande och lystergivande. De bibehåller ungdomligheten i huden och jämnar ut hudtonen.


Nutridivine Soft Cream- mjukgörande, intensivt närande för torr hud.


Nutridivine Ultra Cocooning Cream- ultranärande, skyddande creme för mycket torr hud och extrema klimatförhållanden. Det här är cremen du ska ha med dig på skidresan eller dagar då du ska var ute en hel dag i kylan.


  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards