Alla inlägg under april 2014

Av Lina Naamani - 28 april 2014 18:49

Igår fick jag en jätte fin babyshower av mina vänner! Vi åt och hade jätte trevligt hemma hos mig. Jag är så otroligt tacksam för allt <3
 

[Bild]

[Bild]

Silva gjorde jätte fina och goda cupcakes <3

 

Och jag fick öppna en massa roliga presenter! Babysitter och babygym, läragå leksak, groomingkit med allt möjligt bra i, automatisk amningspum och finaste babykläderna. Allt var verkligen perfekt och jag är som sagt jätte tacksam <3


         

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Lina Naamani - 25 april 2014 22:22

Liftade in till city med min man idag. Behövde lite material till salongen och sen hade jag vaxtid. Brukar alltid fixa det själv annars men det går ju såklart inte nu. Det var iaf jätte skönt att göra bort lite måsten och nu behöver jag inte tänka mer på att åka in till Stockholm.

Efteråt gick jag runt i solen och lite affärer. Åt gelato och hittade ett par fina jeans, och då kunde jag inte hålla mig. Så jag köpte dem och får hoppas att dom går på mig snart :) har lovat mig själv att inte gå ut med leggings på ett år för jag är så jäkla less på det!! :)

Av Lina Naamani - 25 april 2014 01:33

Första gången vi äter där, jätte gott :)

Av Lina Naamani - 20 april 2014 14:44

Nu är vi snart på väg till min mans familj för att fira påsk :) jag är jätte hungrig så det ska bli gått med all påskmat och det är en underbar dag med strålande sol

Hoppas ni alla får en fin dag <3

Av Lina Naamani - 19 april 2014 18:32

Idag har nästan hela dagen gått åt till att baka libanesiska maamoulkakor! Det är första gången jag gör det själv, men det var inte alls svårt faktiskt :)

Jag fyllde mina med dadlar och pistaschenötter. Lämnar lite framme nu inför påsken och resten fryser jag in och kan ta fram sen om vi får besök:)

Av Lina Naamani - 18 april 2014 20:24

Idag har jag förberett lite inför påsken, gick till svärmor och hjälpte till att färga påskäggen med henne och mina svägerskor.

Påskriset tog jag fram tidigt iår så nu behöver jag bara fylla på godisskålarna lite och imorgon tänkte jag baka, både för att frysa in och något att ta med på söndag.

Kram på er <3

Av Lina Naamani - 10 april 2014 21:48

Jag har slängt ner grejer lite eftersom, men nu kändes det som att den behövde ställas iordning färdigt.

Det här är vad jag har packat med;

Små flaskor med schampo, balsam och duschtvål, ansiktscreme och bodylotion.

Tandkräm, tandborstar hårborste

Lite smink ( skadar ju inte;) )

Tre sköna ombyten till mig

Skön pyjamas med knäppning fram

Amnings BH och amnings inlägg

Bröstvårtscreme

Vetekudde

Gördel (belly bandit)

Tofflor till mig och min man

Två sköna ombyten till min man

Tre ombyten till Beibisen

En extra body

2 Mössor, 2 par strumpor, 1 par "vantar" och en liten jacka till Beibisen.

En beibis filt i mjukt teddymaterial

Mina provsvar och förlossningsbrev

Vi kommer inte ta med oss mat och snacks, utan köper på plats. Det finns så mkt möjligheter till det på Huddinge.

Av Lina Naamani - 10 april 2014 21:26

Det var ett tag sen jag uppdaterade, känns det som. Dagarna går fort, min man har börjat plugga och jobbar därför inte lika mycket så vi har tid tillsammans på dagarna. Jag brukar följa med honom till skolan gå runt på stan och vänta sen går vi och äter lunch.

Annars går mina dagar ut på att fixa hemma och förbereda. Kan inte fatta att det bara är ett par veckor kvar tills Beibisen kommer nu, så egentligen kan det hända närsomhelst :) det känns så skönt måste jag säga dels att jag snart slipper vara gravid men mest såklart att äntligen få träffa vår beibis:)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards