Alla inlägg under januari 2011

Av Lina Naamani - 31 januari 2011 00:08

Älskar looken med markerade bryn, pyttelite mascara och bleka läppar. Och med svarta naglar som på bilden nedanför

 

När jag sminkar mig så satsar jag mkt på basen och såklart på brynen. Kanebo Sensai eyebrow pencil är super! Finns i 2 olika färger och resultatet blir naturligt snyggt.



     

Av Lina Naamani - 30 januari 2011 21:35

Vart kan man få spraytanning i Södertälje? Har någon ngt tips?


Vill bli bruuun igen

Av Lina Naamani - 25 januari 2011 23:59

Vad är oddsen? Båda mina idoler har likadan klänning som mig :) Haifa och Kim


Älskar faktiskt den här klänningen extra mycket nu :) Den kommer från Kardashian systrarnas egen designade klädkollektion för märket BEBE och påminner väldigt mkt om en Herve Leger klänning.


  

KIM WORE IT BEST, OFFCOURSE!


  

HAIFA PÅ ROBERTO CAVALLIS FEST


  

JAG.....HEMMA PÅ JULEN  ;)

Av Lina Naamani - 24 januari 2011 00:19

Idag passade jag på att ta en riktig Måbra-dag på min lediga söndag.


Började med en lång skön morgonpromenad med massa grym musik, fick rensa mina tankar och dessutom frisk luft och motion.


Efter det gick jag på SPA! Simmade lite, bubblade och badade ångbastu. Läste bra tidningar och åt frukt. I bastun hade jag i min kära Kanebo hårinpackning, Md ansiktsmask och dessutom peelade jag mig med cuccios underbara saltscrub som doftar granatäpple och fikon. En total SPA upplevelse helt enkelt:)


Efter den här dagen känner jag mig som en ny människa både i kroppen och i själen ;)


  

Äkta Spa peeling som lämnar huden super mjuk och även återfuktad, finns såklart hos mig på Salong Visage ;)


Av Lina Naamani - 22 januari 2011 00:36

Så här skriver Linus Whalgrens fru, Jessica om Kanebo Sensais underbara prudukter efter att hon fått en ansiktsbehandling av Anna- Fia på Kanebo:


"Jag är också helt kääär i de produkter hon använde. Sensai by Kanebo jobbar hon med.

Min hy är som ny och mina händer 10 år yngre tack vare handkrämen (Ska ta reda på exakt vad den hette för den måste ni prova!!!) Och jag måste köpa den!!  Mina händer brukar bli torra igen ganska snabbt men de har hållt sig mjuka och härliga hela dan :)

Ska faktiskt be henne skriva ner exakt vilka produkter hon använde för jag kan verkligen rekommendera dom från början till slut.

För att inte tala om doften… helt ljuuuuvlig. Ja ni märker ju I´m in looooooove :) "

 

För att läsa hela inlägget gå in på Jessicas blogg:http://pernillawahlgren.se/bloggar/har-och-makeup

  

Jessica på Kanebo behandling, bild lånad från Jessicas blogg!


Av Lina Naamani - 17 januari 2011 22:59

Vackra Sibel var på Kanebo och sminkade sig inför ELLE-Galan på Grand Hotell. Hon fick en snygg 60-tals sminkning med massa Twiggy känsla.


Ännu ett bevis på hur grym makeup serie Kanebo har :)



    


Bilden är lånad från Sibels blogg på finest

Av Lina Naamani - 17 januari 2011 22:17

Idag har jag haft en massa söta kunder på behandling, en del har jag redan haft äran att träffa flera ggr innan och det är så trevligt att börja lära känna er. 


Hade även fint besök av Anna- Fia från Kanebo. Hon gick igenom en massa spännande nyheter och kampanjer som vi kommer ha närmsta tiden. Ska bli så kul när de kommer och jag tror ni också kommer gilla dem!




  

Anna- Fia passade på att hjälpa mig fixa iordning snyggt på hyllorna :)


Av Lina Naamani - 12 januari 2011 17:12

Vinnare av presentkortet på valfria behandlingar blev Christina!

Grattis! maila mig dina kontaktuppgifter så skickar jag din vinst :)



  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards