Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Naamani - 16 juni 2011 16:25

SILKY PURIFYING SILK PEELING MASK

FRÅN KANEBO SENSAI


 


Silk peeling mask är en unik peelingmask av krämtyp med en lyxig mild silkesformula som innehåller Concentrated Aqua Fit Enzyme och Silk Scrub som milt men grundligt avlägsnar döda hudceller och orenheter. Masken skall verka avslappnande i en minut och ger en sensationellt återfuktad och klar hud med vacker lyster.
 
Det känns verkligen helt fantastiskt att använda denna produkt både medans och efteråt!
 

Användning

Tryck på pumpen 1-2 gånger för en lagom mängd i handflatan. Massera försiktigt till dess att Silk Scrub kornen försvunnit. Låt masken verka i 1 minut. Massera upp ett mjukt lödder och skölj med kallt eller ljummet vatten. Använd 2–3 gånger i veckan istället för Steg 2
Av Lina Naamani - 12 juni 2011 16:12

Sitter på väg hem ifrån en helt underbar vecka tillsammans med min familj!

Det var lite extra festligheter eftersom min älskade lillebror tog studenten!!Vi var så stolta över honom och glada över att se honom officiellt bli en man:) Tiden går så fort, det var inte länge sen han var världens sötaste lilla pojke. Nu är han både den smartaste, trevligatse och snyggaste killen jag vet ;)


Grattis igen lillebror


 


  I Kalix har inte studenterna skivor, istället går de på en skolbal. Det här är min bror Rami och hans tjej Beatrice på väg till balen :)


 

Rami gör sig redo för utsläpp :)

  

Hela min älskade familj

  

 

Av Lina Naamani - 9 juni 2011 01:02

Snyggingen Johanna ville ha en sotad men ändå lite enklare make. Rosa som grundskugga passar jätte bra när man ska sota med grå,svarta toner.


      

Av Lina Naamani - 9 juni 2011 00:59

Natalie har ett riktigt dockansikte! Och otroliga färger i sig själv. Vi valde bruna och guldiga toner som hon passar bäst i.


   

Av Lina Naamani - 9 juni 2011 00:53

Jag använde en mörkblå skugga på Beatrice som framhävde hennes vackra bruna ögon. Hennes ansikte fullkomligt strålade!


     

Av Lina Naamani - 9 juni 2011 00:49

Vackra Angelica fick sin makeup gjord av mig inför hennes bal. Hon fick en dramatisk make som gick i lila toner för att skapa kontraster till hennes vita klänning. Håret har Kristoffer Fransson på Basement salong gjort


       

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards