Alla inlägg den 4 november 2009

Av Lina Naamani - 4 november 2009 20:56

Idag har jag unnat mig och mina fötter lite SPAbehandlingar som tack för att dom står ut med mina, inte alltid så foträtta skor.

Ett skönt fotbad med uppfriskande fotsalt, fotpeeling, fotkräm. Och sen på med mina mysigaste sockor i mjuk, mjuk frotté.


Jag går på pedikyr/fotvård några gånger om året, mer behövs faktiskt inte för jag håller efter själv ganska duktigt. Filar fötterna en gång i veckan i duschen, smörjer efter VARJE dusch och fixar naglarna/nagelband och lackar om dom så fort det behövs.

Det är faktiskt inte så tidskrävande när man har det som rutin.


Dagens Tips

 

Vill passa på att tipsa om min ljuvliga fotskrubb,

som man förövrigt kan använda till hela kroppen.

 

Milk and honey Sea Salts

från Cuccio Naturale

553 gr ca 500 kr

 

Den peelar huden ordentligt samtidigt som den återfuktar och är otroligt väldoftande, tänk er-Mjölk och Honung!

Fötterna blir verkligen som små beibisar

 

 

Av Lina Naamani - 4 november 2009 13:54

Leighton Meester från Gossip Girl pryder förra månadens nummer av Cosmopolitan. Hon har en sjukt snygg make, som går i bruna och rosa toner. Passar som lite finare vardagsmake eller en avslappnad festlook.


  


Cosmo tipsar om Kanebos härliga make up för att få Leigthons grymma omslagslook. Självklart var jag tvungen att testa! Sötisen Cecilia fick testa maken, så här blev den


        


Jag använde dessa produkter på Cecilia

(ALLT FRÅN KANEBOS NYA MAKE UP SERIE)


  • Cellular Performance Make Up Base
  • Conceler, brush type- nr 02
  • Fluid Finish- nr 204
  • Total Finish- nr 204
  • Eyeliner Pencil- black
  • Eyebrow Pencil- nr 02
  • Eyeshadow Palette- KAEDE MOMIJI
  • Rouge SOHI- nr 05
  • Lasting Lip Treatment - KABASKUR
  • Volumasing Mascara 38 C- Black



Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards