Alla inlägg under september 2012

Av Lina Naamani - 29 september 2012 22:17

Vad tycket ni om Maya Diabs nya tatuering??
Personligen är den det vidrigaste jag sett men jag är heller inget stort fan av tatueringar.

Av Lina Naamani - 29 september 2012 01:20

Det här är min favvo smoothie som jag dricker bara för att det är gott, ingen hälsodrink med alger eller gojibär osv. alltså.

Den har exotisk smak men lite syrlighet tack vare hallonen.

Lätt vaniljyougurt
Färskpressad ananas (om du inte har saftpress, går det bra med ananas juice från ICA)
Färska hallon
Mango
Banan

Av Lina Naamani - 26 september 2012 21:46

Gjorde ett Fint fynd idag på stan, ett ställ att sätta sina fina cupcakes på. När man fyller stället kommer det se jätte fint ut.

Älskar att baka och längtar tills jag får tillfälle att använda mitt ställ :)

Jag köpte den på Inn och Finn i Södertälje Centrum för endast 99 kr!

Av Lina Naamani - 26 september 2012 18:57

Fast jag sett alla Sex and the City avsnitten hundra gånger blir jag aldrig trött på dem. Så när jag är uppe sent brukar jag titta på repisen på TV3 som nu är slut.

Jag ÄLSKAR de två sista avsnitten när Carrie åker till Paris med Aleksandr Patrovsky. Hon är så chic och går runt i Paris och gör franska saker :) Men det bästa är när Big kommer och hämtar henne <3

Jag har varit i Paris en gång med min familj när jag var yngre men jag vill verkligen uppleva det som vuxen, så snaaart <3

Av Lina Naamani - 26 september 2012 13:44

Högeffektivt hudvårdstips. Minimera rynkor, fina linjer, matthet och slapphet med produkter från Kanebo Sensai C.P Recovery Concentrate.

Nu Till Halva Priset!!!!!


Kanebo Sensai  CP Recovery Concentrate Cream

Kanebo Sensai  CP Recovery Concentrate Serum

Kanebo Sensai  CP Recovery Concentrate for Eyes



 

Av Lina Naamani - 23 september 2012 02:21

Jag blir alltid så ledsen av att se vackra unga tjejer komma med hudförändringar på sitt ansikte och dekolltage. Vita eller bruna hudfläckar, linjer och flammig hud.
För mycket solariesol och inget UV-skydd visar sig nästan alltid först på dekolletaget. Så försök hålla er borta från solariumet i höst och vinter, men om skadan redan är skedd kommer här några tips:

Generellt sett bör man vårda hals och dekolletage på samma försiktiga sätt som ansiktet och med ansiktsprodukter eller produkter speciellt avsedda för hals och dekolletage.

Man skall undvika kroppsprodukter där eftersom huden är minst lika känslig som i ansiktet.

För solskadat dekolletage rekommenderar jag att använda syra och eller enzym peeling. Beroende på vilken syra som används och dess pH värde kan det fungera utmärkt även på en känslig hy.

MD Formulations och Nimue är överlägset bäst anser jag på solskadad hy.

Tips på bra peeling för solskadad hy på ansikte och dekolletage är Nimues Enzym peeling.
Använd inte en grov kroppspeeling på hals och dekolletage eftersom hiden är tunn och känslig.

Varje dag bör du rengöra dekolletaget precis som ansiktet förslagsvis med MD facial cleanser som är suveränt bra på denna typ av problem. Sen rekommenderar jag Sensai C.P throat and bust lifting effekt som för fukt, näring och skydd. Jobbar även på åldrande och pigmenteringar.

Av Lina Naamani - 21 september 2012 18:33

Fredag är min favoritdag, och vissa är bättre än andra :)

Fantasy filmen Stardust går på 4an ikväll kl 21,30. Jag älskar såna filmer!! :) har laddat upp med Ben & Jerrys och lite annat gott.

Trevlig helg på er <3

Av Lina Naamani - 13 september 2012 15:16

Läppstiftet Givency Rouge Interdit Satin Lipstick # 01 Only Beige är min nya favorit <3

Det ger de perfekta beigerosa läpparna

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards