Alla inlägg den 2 november 2009

Av Lina Naamani - 2 november 2009 20:27

Har varit på dejt med min älskling, åt pannacotta med hallon och drack the. Han däremot tog hummersoppan och vin. Vi hade jätte mysigt, det bästa var att jag fick läsa PLAZA ifred för han såg på hockey :) Haha, grym dejt eller hur? Nejdå, vi har varit tillsammans så länge nu så det blir väldigt avslappnat, SKÖNT. Jag hatar när man sitter på helspänn och måste komma på saker att prata om:)


      

Av Lina Naamani - 2 november 2009 15:12

Jag går regelbundet på vaxning, var 6:e vecka närmare bestämt. Och det finns verkligen ingenting skönare att äntligen få det gjort! Det fick jag idag, och är nöjd som vanligt med resultatet. Jag vaxar tom armarna och axillerna (armhålorna) för att det blir så mycket bättre och skönare än att tex raka, för man slipper ju håren flera veckor efteråt.


Första gången du vaxar?

När man ska vaxa sig måste håren vara minst 4 mm. Och resultatet blir mycket bättre om man håller sig några veckor ifrån att ta bort håren, gör man det sedan i jämna intervaller tar det lång tid innan allt hår växer ut ordentligt och man känner sig hårfri nästan alltid, förutom sista veckan innan vaxtiden, den kan vara lite jobbig:)


Visst finns det ju hemmavax man kan använda, men bäst blir det nog om ett proffs gör det för det finns mycket att tänka på.

Vi på HUDverket gör jätte bra vaxningar, tom Brasiliansk vaxning för den som vågar det. Länkar till hemsidan, där står alla behandlingar och priser!

www.hudverket.se



  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards