Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Naamani - 26 maj 2011 23:42

Har varit på en super inspirerande mingelkväll på Tabbouli House!


Som ni vet flyttar jag snart in i mitt nya hem och behöver massor av nya grejer. Då är det perfekt med såna här kvällar! Jag har bestämt mig för att inte köpa på mig något ännu, utan bara titta och planera. Men när det blir dags för inköpen står Tabboulis indredning högt på listan:)


Tex, deras vackra bäddset


   

Bilderna kommer från Tabbouli House Facebooksida



Lite bilder från mingelkvällen

Bilder lånade från mellose.se

 

Jag och Söta Melissa Hawsho (mellose.se)  

    

Samar som äger Tabbouli House och Melissa 

God Plockmat från Restaurangen Tabbouli :)


Mina Favoriter

 

Lyxiga tvålpumpar     

 

Skulle vilja ha denna spegel i hallen  

  

Snygg bordslampa

 

 



Av Lina Naamani - 18 maj 2011 18:10

Önskar du att du kunde trolla fram lite fastare och lenare ben och minimera det där jobbiga celluliterna?

DET KAN DU!


Många tror att Cellulitcremer inte fungerar. Men jo, det gör det faktiskt! De har en dränerande och fettförbrännande effekt, det vill säga ökar cirkulationen och hjälper huden att göra sig av med extra vatten.

Dessutom bidrar massagen till att öka blodcirkulationen vilket ytterligare minskar celluliterna.


Jag rekomenderar

 

  Sensai Activating Body Contouring Gel  545.-

En kylande, slankande gel för problemområden (mage, stuss, lår och överarmar).
Främjar vattenomsättningen för en mer strömlinjeformad siluett. Påskyndar nedbrytningen av fett och förebygger svullnad



  Sensai Body Contour Concentrate   1245.-


En anti-age kroppsgelé med slimmande effect. Huvudingrediensernas uppgift är att öka collagensyntesen, förbättra vätskemetabolismen samt återfukta huden. Går ner på djupet för att "spränga sönder" fett och vätskeansamlingar. 



Tips!

För bättre effekt


Smörj in med riklig mängd på ren och nypeelad hud. Massera in cellulitprodukten ordentligt på dina problemområden tills den absorberas. Använd morgon och kväll och räkna inte med resultat innan 10 dagar.

Av Lina Naamani - 17 maj 2011 12:45

Jag älskar den här vattenkokaren från OBH Nordica! Vad tycker ni?

Den är svart, högblank, sladdlös och rymmer nästan 2 liter vatten.

Tror det blir den :)


 

Dome Kettle


Min kompis Maria lärde mig hur man avkalkar vattenkokare för att de ska hålla sig fräscha.

Häll i ättika blandat med vatten och koka en gång. Sen koka upp med bara vatten 2-3 ggr. Funkar även på kaffebryggare :)



Av Lina Naamani - 17 maj 2011 12:25

Intensivvård för hud som blivit matt på grund av invändig eller utvändig stress

Använd 1 flaska i veckan. Använd essensen dagligen i två veckor. Efter två veckor, ska du återgå till din normala hudvårdsrutin

 

- En essens för nattlig intensivvård som hjälper huden att återfå sina ursprungliga egenskaper och tar fram en ungdomlig, perfekt strukturerad, fast och silkeslen hud.

- För kvinnor som vill förebygga hudåldrande och behandla tecken på tidigt åldrande.

- Passar alla hudtyper.

- Används för särskild intensivvård i 2 veckor.

Verkan:

  • Aqua Firming Conditioner (koncentrerad): stimulerar hudcellernas förnyelse. Den bidrar till en slätare hud med en finare struktur.
  • Silk Conditioning Complex: för en fastare hud som är lika slät som silke. Ökar stresståliga proteiner i cellerna och förstärker cellernas vitalitet. Skapar starka celler som kan stå emot trycket från miljöpåfrestningar (torr hud, UV-strålning osv.)
  •  Kakyoku-extrakt: för en hud som är lika klar och genomskinlig som silke. Den hämmar aktiviteterna av histamin som leder till aktivering och inflammation av melanocyterna och hjälper till att motverka uppkomsten av rynkor och matt hud.


 

I priset 795.- följer 2 flaskor á 4 ml med



Av Lina Naamani - 16 maj 2011 15:55

Säljer två av mina och syrrans festklänningar:)


 

Minns ni klänningen jag hade på mig på Företagsgalan? Den är från Talitha och är helt i silvrig paljett, innertyg i benvitt silke. Endast använd en gång av mig.

Nypris: 5000kr. Säljes för: 2000kr


 

Likadan klänning på Carolina Gynning, snygg öppen rygg!


 

Syrrans balklänning i fiskmodell. Snygg grön färg med skiftningar. Lite dekorationer på ovankanten. Även denna använd en gång.

Nypris: 4000kr Säljes för: 1500kr


Klänningarna finns att prova, om ni har frågor kan ni ställa dem på mailen

lina_naa@hotmail.com






Av Lina Naamani - 13 maj 2011 19:37

Hej kära kunder och läsare:)


Tack för denna vecka, ni är så himla gulliga och jag är så glad över att ha er som kunder :)

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kom ihåg Mamma på Morsdag Söndagen den 29/5.

Överraska med ett presentkort eller beställ en fin presentkorg med härliga SPA produkter i. Du bestämmer själv värdet!






Av Lina Naamani - 13 maj 2011 01:01

Eight Hour Repair Cream från Elizabeth Arden är salvan de flesta känner till. Denna mirakelprodukt hjälper till att läka och lugna hud som är irriterad inom 8 timmar.


Perfekt på brännskadad hud, eksem, klåda, torra läppar osv. Den är ett måste att ha hemma och kan användas av hela familjen!


 

Av Lina Naamani - 12 maj 2011 20:49

Denna kväll var ganska spontan, så direkt efter jobbet vid 8 tiden i lördags pallrade jag mig iväg till Stockholm för att träffa pinglorna Jessica, Melinda och Linda!


Vi åt fick och skaldjursmiddag på STHLM FISK, riktigt gott och trevligt!

Efter det åkte vi till Grand Hotel för några mojitos :)


       




Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards