Alla inlägg under oktober 2012

Av Lina Naamani - 17 oktober 2012 17:45

Är fortfarande helt såld på jordfärgerna ala Chanel på naglarna. Det bästa är att Scratch Nails har budget allternativ och den bästa kvaliten någonsin!


 


Just nu har jag kampanj på alla scratch lack, endast 60 kr/st

Ordpris 110 kr

Av Lina Naamani - 15 oktober 2012 21:20

Är så nöjd över mina vardagsrums gardiner! Köpte dem hos Caroline på Home of Joy i Södertälje. Det var egentligen bland det första jag köpte till lägenheten men har inte fått upp dom ordentligt med tofsarna och allt förrens nu.

Älskar allt som Caroline har i sin butik och rekomenderar alla som vill piffa upp hemma att gå dit. Hon är jätte duktig på att ge råd och service.

Av Lina Naamani - 10 oktober 2012 20:41

Hej allihopa!

Jag har kännt att jag behöver förnya lite i salongen. Få lite större och bättre lokal, nya produkter och nya behandlingar. Ni kunder har ju varit så trogna och återkommande att jag vill ge er en ännu bättre upplevelse när ni besöker mig.

Tittade på en lokal idag och har en visning imorgon. Så håll tummarna!

Nu behöver jag er hjälp med synpunkter om vad som ni tycker saknas, vilket hudvårdmärke ni skulle vilja se hos mig osv.
Så kommentera allt vad ni kan :)

Kramis

Av Lina Naamani - 5 oktober 2012 17:48

Äntligen fredag.. Igen!! Det känns som att det bara är måndagar och fredagar fattar inte riktigt hur resten av dagarna flyger förbi.

Arbetsdagen är slut, har fikat och gått en runda i centrum med bästaste Fanny och nu sitter jag och väntar på min familj som kommer och hälsar på oss!! Vi kommet ha en underbar helg tillsammans. Synd bara att inte papi kunde komma:(

Trevlig helg mina vänner <3

Av Lina Naamani - 1 oktober 2012 18:33

Idag kl 20 är det premiär för svenska Projekt Runway. Jag har följt alla säsonger av amerikanska orginalserien och älskar den!
Så därför blev jag jätte glad för att det kom en svensk version. Och ännu gladare när jag fick reda på att min kompis Iman ska vara med! Det ska bli riktigt kul att följa :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards