Alla inlägg under februari 2012

Av Lina Naamani - 23 februari 2012 22:47

Vill tipsa er om Rebooks EasyTone skor som finns på Stadium för halva priset just nu! Passade på att köpa ett par som jag kan promenera med ute i på sommaren. Dom är mer slitstarka och passar för utomhusbruk. Sen finns det inneskor som är lite lättare och andas bättre. Ordinarie pris är 1100 men de säljs just nu för 599


 


För de som inte vet är Easytone utformad på ett "instabilt" sätt för att vader, lår och rumpa ska ansträngas extra mycket när man går, springer och står. Men dom är jätte sköna tack vare all dämpning.




Av Lina Naamani - 17 februari 2012 22:57

Jag har en glad nyhet att dela med mig av till er :) I Augusti iår gifter jag mig med min älskling! Vi ska ha en medelstort bröllop för släkt och vänner i mitt hemland Libanon.

Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är och hur roligt det ska bli att få bjuda våra nära på en (förhoppningsvis) grym fest!

Jag hoppas att alla har möjlighet att komma härifrån Sverige, men jag förstår att det är svårt..


Just nu är det dags att beställa inbjudningskorten, men innan dess måste jag bestämma mig för ett färgtema så att jag kan matcha dem :) och det står mellan Lila/lavendel och silver eller Rosa och guld. Vad tycker ni? Kommentera gärna! I övrigt ska salen vara super romantisk med massa tända ljus och vackra blommor såklart :)


     

Tiffany och Napoleon stolar i guld eller silver istället för klassiska stolsöverdrag har blivit jätte populärt


 

           


                       

Av Lina Naamani - 17 februari 2012 21:58

Ebru

Tisdag 7 feb 09:48

Hej jag har en liten fråga, jag brukar få enstaka finnar, men svåra att klämma, det är inte inkapslade, utan stenhårda och illröda. Jag är 22år och har tagit hand om huden sedan 14års ålder, jag går just nu på dermalogica, och varierar med lancome. När man vart en liten bit inne i branschen och erfaren av sig själv så har man ju hittat sina "favoriter". Igår köpte jag lanomes nya serum Vissionarie. Vad är felet? jag har för övrigt väldigt bra hud, bra spänts, normal till blandadhy. Hudterapeuter brukar alltid ge mig bra komplimanger för min hy, samt mina vänner också. men själv är man inte nöjd. Hjälp!=(


































Hej Eburu!

Ursäkta sent svar!

Ditt problem är ganska vanligt och i det flesta fallen handlar det om såkallade "mensfinnar". När hormonnivån i kroppen är så pass hög som veckan och dagarna innan mens dyker det ofta upp en och annan finne, speciellt på kinder, käkparti och haka.


Eftersom du beskriver din hud, bra och problemfri iövrigt tycker jag inte du ska oroa dig för mycket, enstaka finnar kan alla få, oavsett ålder och hudtyp.  Och en extra guldstjärna för att du är noga med hudvården hemma :) Det viktiga är att du INTE klämmer finnarna som du får, det ger dig bara fula ärr och märken. Behandla istället med en anti inflamnatorisk produkt som omedelbart dämpar svullnaden och inflamationen och påskyndar läkningen. 


Jag rekomenderar MD Formulations skin Perfection Gel, som man duttar på finnen och sen gör den resten av jobbet! Den innehåller 5% glykolsyra, 1% salicylsyra (BHA)



   Hoppas att mitt svar hjälpte dig lite iallafall :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards