Alla inlägg under april 2013

Av Lina Naamani - 30 april 2013 02:15

Nu till helgen firar vi den ortodoxa påsken, så jag vill passa på att erbjuda alla mina kunder ett riktigt fint erbjudande

Kom 2 personer på ansiktsbehandling betala endast för 1! Priset på ansiktsbehandling är 550 kr. Så passa på att ta med syrran, mamma, maken, bästa vännen osv på en skön behandling.

Gäller tom fredag 3/5

Av Lina Naamani - 29 april 2013 00:06

Sista dagen i London gick alldeles för fort och vi var så trötta. Det blev sushimiddag och hem för att vila.
Sen en drink innan det var dags att börja åka till flygplatsen.

Kommer sakna London och min kusin så himla mkt, och måste börja planera en ny resa dit snart. Som tur är åker jag till Libanon nästa månad så då har jag något nytt att se fram emot :)

Av Lina Naamani - 27 april 2013 19:40

Vi vaknade så sent så vi hann inte med någon lång shopping sväng. Men jag blev jätte glad för jag hittade nars smink och fick äntligen mitt efterlängtade turkish delight läppglans och orgasm rouge

Sen middag på en helt underbar indisk restaurang, älskade deras mat. Efter det var det utekväll för hela slanten :)

Av Lina Naamani - 26 april 2013 04:58

.. Är fortfarande inte slut :) men vill dela med mig av lite bilder :) vi tog tid på oss imorse och gick ut och åt lite lunch på ett ställe som heter Hakkasand, riktigt bra ställe med god asiatisk mat. Sen började shoppingen på allvar :)

Av Lina Naamani - 24 april 2013 08:26

Nu sitter jag på flygplatsen och väntar på flyget till London! :) Det ska bli riktigt kul att få åka dit och se lite annat. Kommer uppdatera lite därifrån också.

Till er kunder, kommer tillbaka på söndag och börjar jobba som vanligt på måndag. Önskemål om Bokning kan göras till mejl eller sms. Jag svarar så fort jag kan:)

Många kramar

Av Lina Naamani - 21 april 2013 23:46

Här kommer lite bilden ifrån helgens festligheter. Hennafest för den blivande bruden, bröllop och dop... Är helt slut och har ont i fötterna men det var värt det :)

Av Lina Naamani - 15 april 2013 19:48

Om ungefär en månad åker jag till Libanon en vecka för att koppla av lite och sola och bada. Därför försöker jag allt vad jag kan att komma i bikiniform tills dess.

LCHF dieten gick sådär, den fungerar men jag blev äcklad av allt fett man behövde äta. Så nu har äter jag efter en GI inspirerad diet där man äter långsamma kolhydrater mycket proteiner och grönsaker.

Så här såg mitt Mellis ut idag, kan också ätas som efterätt :)

Det är kesella och hallon plus lite torkade kokosflingor

Av Lina Naamani - 13 april 2013 00:15

Nästa helg ska vi på bröllop, då min mans kusin gifter sig. Har köpt en jätte fin klänning som ni får se när det är dags. Är super nöjd iallafall :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards