Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Lina Naamani - 7 januari 2014 17:59

  Alltså hur gör alla snygga blogg och instamammor för att vara sådär snygga och smala fast de är högravida eller precis har fött?!?

Den här sista veckan har jag mått lite dåligt över hur min kropp redan har förändrats. Jag äter inte så jätte mkt mer än vad jag brukar men vet att det beror mkt på att jag är väldigt stillasittande nu när jag knappt orkar anstränga mig. Så jag har börjat simma 1-2 ggr i veckan, tänker att det iaf är något? För det första är det ju en jätte bra motionsform om man inte vill överanstränga kroppen, det är skönt att känna sig viktlös och man kan gå upp och vila lätt om man blir trött. Det är värre när man promenerar och helt plötsligt måste sätta sig ner och vila.

Jag har även börjat planera hur jag vill leva efter jag fött. Det kommer vara vår och förhoppningsvis fint väder så kommer ta långa promenader precis som jag brukade förut. Man får ju inte banta när man ammar men jag har pratat med min kompis som är nyexaminerad kostrådgivare och hon ska sätta ihop ett passande kostschema till mig.

Man kanske inte får säga såhär men jag är verkligen trött på att vara gravid och längtar tillbaka till att vara mig själv, fast med min beibis såklart. För du ser jag bara livet tillsammans med Beibisen framför mig:)

Hur mkt gick ni upp under er graviditet? Var det svårt att gå ner igen och gjorde ni något speciellt?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards