Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Lina Naamani - 3 januari 2014 02:01

Precis innan jul kom lite grejer vi beställt till Beibisen. Spjällsäng från Troll med madrass och alla tillbehör och barnvagnen Bugaboo buffalo! Det är ju fortfarande ett tag kvar men vi visste vad vi vill ha och såg ingen mening med att vänta, det är ju skönt att slippa köpa allt samtidigt också.

Måste säga att jag känner mig jätte nöjd med köpen, vagnen är jätte fin och det känns som att den kommer passa oss utmärkt. Det som fick mig att välja Buffalo modellen var att den är mer anpassad för terräng vilket kommer komma väl till pass när det är snö ute på vägarna. Korgen tar mer än dubbelt så många kilon och man kan hänga varukassar på sidorna, vilket är jätte bra om man vill promenera iväg och handla tex. Jag älskar även att suffletten har en inbyggd förlängning ifall det blir stark sol eller börjar snöa helt plötsligt.

Tillbehören jag valde till vagnen är:

Åkpåse- ändrade mig i sista sekund från highperformance till den vanliga. Den kändes nog varm, barnet har ju ändå mkt kläder på sig vintertid.
Mugghållaren- kändes som ett måste:)
Sunbreezy- UV skyddande sufflett som verkar jätte bra under det varmaste sommardagarna när man tänkt vara ute mkt.
Underlägg till sittdelen- för att skydda vagnen.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards