Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

FRÅGESTUND

Av Lina Naamani - 29 mars 2012 02:09

Hej Alla Fina!


Tänkte ha en frågestund igen eftersom jag fått väligt mkt frågor på mejlen senaste veckorna, ta gärna tillfället i akt och fråga så besvarar jag alla samtidigt :) Den avslutas nu på söndag.


puss på er


   

 
 
Ingen bild

Maria

29 mars 2012 08:53

Hej Lina,

Jag har normalhy, är 27 år och behöver lite tips. Nu när vi går in i nya årstider så skulle jag vilja använda en dagkräm och ögonkräm som både återfuktar, fungerar som Anti-age (rynkor,fläckar mm) samt skyddar mot yttre faktorer såsom solstrålar (med SPF).

Har använt Dermalogica i nästan 8 år nu och är supernöjd, men vill testa något nytt för boosta huden på nytt.
Har Kanebo något speciellt som du kan rekommendera? Har för mig att du arbetar med MD och Kanebo, därav min fråga kring dessa produkter.

Vad tror du om Clinique?

MD låter inte som något för mig.. Jag funderar på att testa Clinique, eller Kaneb, eller bara köpa Dermalogica återigen :)

tacksam för tips!

 
Ingen bild

Linda

29 mars 2012 22:07

Hej jag undrar vad man kan göra åt finnar i pannan?

 
Ingen bild

Nino

30 mars 2012 00:09

Hej Lina!
Grattis till bröllopet som kommer :D jag ska också gifta mig den här sommaren. Men kan du inte skriva lite tips till oss som ska gifta oss och kan du inte berätta om hur ditt bröllop ska vara. Hur träffades du och din blivande man, hur länge var ni förlovade innan ni satte datum? Förlåt att jag frågar så mycke haha men d skulle va kul att veta :D du kommer va jätte vacker också!
Kram

 
Ingen bild

Anonym

31 mars 2012 16:27

Hej lina, jag vill fråga vilka produkter du använder till din hud och till håret? Jag har ganska torrt hår och blandad hud

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Naamani - 10 augusti 2014 00:19

Nya bloggadressen är: linanaamani.vimedbarn.se Det var lättare sagt än gjort att få de gamla inläggen med sig härifrån, så nöjde mig med ett halvt år tillbaka ungefär. De inläggen ser lite konstiga ut, men de nya blir bra. Välkomna dit :) ...

Av Lina Naamani - 8 augusti 2014 18:36

Håller på att flytta bloggen till en annan portal. Kommer länka härifrån till den när det är klart, men just nu har jag problem med att få dit alla inlägg jag skrivit här. Har bloggat här i 5 år så vill helst inte gå miste om inläggen. Har länge v...

Av Lina Naamani - 7 augusti 2014 21:56


Vad skönt det var att få lite paus från hettan idag. Mest för Alexanders skull, han har tyckt att det varit lite jobbigt och fått bada morgon och kväll för att slippa vara kladdig och varm. Både jag och min lillkille har varit lite sega idag, bar...

Av Lina Naamani - 7 augusti 2014 11:26

Vem har sötaste morgonfrillan? :)

Av Lina Naamani - 6 augusti 2014 00:18

Min svägerska från Tyskland och hennes familj kom och hälsade på oss ikväll och gick precis. De två yngsta barnen somnade på soffan så dom ligger kvar och får spendera natten så får vi se vad vi hittar på imorgon :) ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards