Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Lina Naamani - 25 mars 2011 01:08

 



En naturlig skönhet som Gisele Bündchen behöver inte mycket hjälp på traven, men hon har några favoritprodukter och knep som hon gärna delar med sig av:

Daglig morgonrutin:

- Jag tvättar ansiktet och återfuktar det med solskyddsfaktor, sedan applicerar jag lite mascara, rouge och läppbalsam.

Hårhemlis:

- Jag tvättar håret på kvällen, men torkar det bara i rötterna och går sedan och lägger mig med resten av håret fuktigt. När jag sedan vaknar har det mjuka vågor. Jag applicerar lite serum i topparna för glans, och jag använder Kérastase gröna serie för att hålla håret friskt.

 

Favoritprodukter:

  • Dolce & Gabbana, The One: – Jag kan använda den parfymen vid alla tillfällen, både till vardags och fest.
  • Nars The Multiple: – Det här rouget (i färgen Orgasm) ger mig en fräsch och skimrande look, som om jag precis varit på stranden.
  • La Mer Lip Balm: – Det får mina läppar att kännas mjuka och lena.
  • Benefit Miss Popularity: – Jag applicerar lite highlighter runt ögonen för att se piggare ut.
Av Lina Naamani - 25 mars 2011 00:45

  

 

 

Namn: Lina Naamani

Ålder: 23 år

Födelsedag: 4 Januari

Bor i: Södertälje

Yrke: Hud och SPA terapeut

Hudvårdskola: Privatskolan för Hudvård och SPA

År i branschen: ca 4 år

Specialite: Problemhud, fotvård och brasiliansk vax




Hemmakväll       Utekväll


Juice                Läsk


Vitt                  Svart


Sommar            Vnter


NY                  LA

 

Byxor                  Klänning

 




Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards