Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Lina Naamani - 10 mars 2011 23:24

Visst är det jobbigt med naglar som är torra, sköra och som går av och skivar sig?

 

Med Scratch Nails vårdande serie "Scratch Nail Care" kan du ta hand om dina egna naglar och få naturligt fina och fräscha naglar.

 

Gele och akryl naglar ersätts mer och mer av snygga, lagom långa välvårdade naglar.


Lär känna våra 5 problemlösare:


- NO Soft Nail - Vårdande nagelstärkare för mjuka & svaga naglar.
- NO Dry Nail - Vårdande nagelstärkare för torra & sköra naglar.
- NO Yellow Nail - Vårdande för missfärgade naglar.
- NO Bite - Vårdande försvårar nagelbitning


Samt sist men inte minst vår fantastiska “kronjuvel” som vi är extra stolta över:


- Scratch Nail Food - Uppbyggande nagelolja, konditionerar och förstärker
nageln från roten samt ökar nagelns spänst & flexibilitet


  

Av Lina Naamani - 10 mars 2011 17:21

Såhär skriver Rebecca Simonsson på sin blogg på stureplan.se om sin Sensai Ansiktsbehandling


"Idag var jag på mitt livs härligaste ansiktsbehandling. Jag har alltid haft lite svårt för ansiktsbehandlingar, och det värsta jag vet är när de ska klämma och trycka. Jag har fått för mig att det inte är bra, och min hy har aldrig känts speciellt fräsch efteråt.

Men idag testade jag något nytt, och jag känner mig så fräsch. Hon använde återfuktande och rengörande produkter, och masserade med olika tekniker i 90 minuter. Både ansikte, huvud, nacke, och händer blev bortskämda. Fick med mig en del produkter, så det ska bli väldigt spännande att testa. Rekommenderas varmt! Vet att det är ett fåtal skönhetssalonger som har Sensai, men det är värt att leta!"

 

Här får Rebecca Sensais underbara Firming Mask som endast går att få i behandling, den går alltså inte att köpa hem.


Bilden är lånad från Rebeccas blogg på stureplan.se  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards