Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Lina Naamani - 6 januari 2011 17:00

Med tanke på dagens väder, SNÖ och rusk, kommer här ett tips på en kär favorit för vinterblek hud! INGET SOLARIUM TJEJER ;P



 

Dagens Tips!

 

  

 

 

 

KANEBO SENSAI

SILKY BRONZE

SELF TANNING GEL

 

795:-

 

Jag vågar påstå att det här är bland världens bästa BUS-produkter.

Torkar snabbt, sitter som berget, har ingen BUS-lukt

och ger en fantastisk färg och fint glow.

Den är jätte lätt att få jämn också.

 

 

För er som aldrig har använt en brun utan sol eller tycker att det är svårt, kommer här några tips.

 

  • Tänk på att huden ska vara helt ren för att få ett bra resultat, ha ingen bodylotion eller liknande.
  • Peela huden innan du smörjer den med Brun utan sol, huden blir jämnare och färgen blir snyggare och håller bättre.
  • Gå väldigt lätt över knän, armbågar och händer. Där är huden tjockare och färgen blir mer intensiv och mörk.
  • Glöm inte fötterna!
  • Tvätta händerna när du är klar.
Av Lina Naamani - 6 januari 2011 01:09

Jag behövde fylla på med shampo, balsam och inpackning. Så jag bestämde mig för att ta hem Kanebo Sensai s produkter och testa. För dom har faktiskt en liten hårvårds serie också. Har jobbat med Kanebo länge men aldrig provat hårvården..


OMG!!! Jag har nog aldrig upplevt mitt hår så mjukt och lent efter att bara duscha. Som en del vet är ju ALLA Sensais produkter baserade på ett av världens finaste och dyrbaraste silke (Koishimaru silket). Silket är nästan identiskt med våra egna celler och därför är det omedelbart reparerande och återfuktande.


Dessa produkter valde jag till mitt (väldigt) torra och risiga hår.


Sensai deep cleansing shampoo

Passar alla hårtyper och gör håret lätt och fräscht med sina djuprengörande egenskaper. Förhindrar hudirritationer i hårbotten och motverkar strävt hår. Löddrar ordentligt (väldigt drygt) och doftar härligt


Sensai balancing hair conditioner

Mjukgörande och balanserande balsam som ger massa näring till håret. Djupt återfuktande!


Sensai intensiv hair mask

Detta var min favorit! Hjälper till att återställa skadat hår och ge styrka och lyster. Återfuktar på djupet och är rik på näringsämnen. Håret känns fylligt, mjukt och följsamt. Även denna doftar sååå gott. Blommigt och fruktigt på samma gång


     




Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards