Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Lina Naamani - 9 februari 2014 22:29

Den här helgen har gått så himla fort, i fredags kom mamma och hälsade på. Hon kommer ner en helg varje februari för att göra inköp till sin butik på modemässan. Och jag följer alltid med :) vi hittade så mkt fint till butiken och till oss själva.

Vi åt libanesisk middag i stan på "Lebanon Meza lounge" tyvärr blir betyget inte mer än helt ok. Vi äter alltid annars på Tabbouli men de hade tyvärr inga bord. Efter middagen var jag så trött och slut i kroppen så vi åkte hem så fort vi var klara. Tog på mig pyjamasen och gick och la mig så fort vi var hemma.

Idag var det dags för mamma att åka hem, vi fikade och gick runt lite på NK innan vi åkte mot Arlanda. Älskar att ha henne hos mig så det är alltid så tråkigt när hon måste åka hem igen. Önskar verkligen att min familj bodde närmare.

[Bild]

Av Lina Naamani - 9 februari 2014 22:13

Fick leverans idag från Linas Matkasse! Vi ville testa eftersom det börjar bli jobbigt för mig att åka och handla. Det ser jätte bra ut måste jag säga! Skönt att få maten hemlevererad och roligt med middagsinspiration. Vi valde Inspirationskassen, men det finns andra alternativ också. Jag tror definitivt vi kommer fortsätta med det här ett tag fram över.

Det ser inte så mkt ut men det ska räcka till 3 olika middagar för 4 personer

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards