Alla inlägg under mars 2014

Av Lina Naamani - 4 mars 2014 20:25

Hej alla fina, jag gick upp tidigt och åkte till Stockholm för att gå en produktkurs som sminkmärket Pür minerals hade

Jag älskade deras mineralpuder som är i fast form och deras CC cream som ligger mittemellan en färgad dagcreme och foundation. Båda perfekt till vår och sommar.

Av Lina Naamani - 2 mars 2014 21:30

Den här boxen var så mycket roligare än den förra. Man får den från Apotekets gruppen (googla)

Den innehåller;

En Avent nappflaska för 0 månader och uppåt

En napp från Avent

En pysventil som hjälper beibisar med gaser i magen

Två stycken gravid tidningar

En bubbelbath produkt utan parfym och parabener från Seba Med

En handbok för gravida och spädbarnsföräldrar

Av Lina Naamani - 1 mars 2014 22:50

Jag måste tipsa er om min absoluta älsklings doft, Rose d'arabie från Armani Privé.

Hela doftserien är unisex men rose d'arabie är den mest femenina. Den är orientalisk med Damaskus ros, patchuli, vanilj och Oud. Jag har verkligen hittat min signatur doft, den ger mig ett lyckorus och passar dag som kväll.

Till alla hjärtans dag köpte jag en annan doft från serien till min man, den heter Cuir Noir (svart läder) den är den mest maskulina av alla dofter och är underbar. Jag får inte nog av den, och ju längre han haft på sig den desto bättre doftar han.

Armani privé sälj endast på NK här i Sverige.

Av Lina Naamani - 1 mars 2014 21:45

Har haft en så mysigt lördag. Sov ganska länge, fixade mig och åt sen åkte jag in till Sthlm och gick runt på stan. Hittade så mkt fint!
Sen träffade jag min vän Jessica, vi satt oss ner för att äta, vi satt i flera timmar och pratade. Vi har inte haft möjlighet att träffas på flera månader så det var mkt catching up. Fina tjej <3

Det fanns middag när jag kom hem också, så passade på att äta lite igen :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards