Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Lina Naamani - 22 januari 2010 23:55

Detta inlägg är tillägnat min bardomsvän Rayan som är så söt och följer min blogg trots min bloggsvacka och tjatar på mig att uppdatera den :)

 

 

Årets Golden Globe Awards tog plats den 17:e januari i ett regnigt LA, här visar jag några av celebsen som var på plats.

 

Trender som dominerade var svart, kvinnliga puderfärger, lila, chiffong och volanger.

 

Vad gäller styling kunde man spotta en del höga hästsvansar och slarviga uppsättningar utöver det klassiska Hollywoodsvallet. Inte så mycket rött läppstift utan mer fokus på ögon.

 

 

        

Mariah Carey i Herve Leger med lite FÖR generös urringning


      

Leona Lewis var elegant och snygg i Roberto Cavalli


   

Diane Kruger imponerade iaf inte på mig i sin Christian Laroix klänning


 

Engelska skädespelerskan Emelie Blunt var vacker i chiffong och tyll från Dolce & Gabbana


 

Heidi Klum är aldrig fel. Hon sportade Roberto Cavalli i fiskmodell. GRYM!


      

Sandra Bullock bar årets färg och Bottega Veneta chiffong klänning med trensparent rygg.


               

Penople Cruz var min klara favorit i sin Armani Privé spetsklänning. Hennes styling med mjuka lockar och markerade ögon gjorde looken fulländad


     

Enligt många vare det Drew Berrymore som tog hem priset som bäst klädda. Hon strålade i hennes hudfärgade Atelier Versace klänning. Hon bar den tillsammans med diamanter från Lorriane Schwartz, Roger Viver clutch och skor från Jimmy Choo


Fergie bar även hon lila. Hennes Elie Saab var klockren och hon får även plus för att hon dumpat hennes fula slingor och satsat på snygg mörkbrun hårfärg. 


     

Jennifer Aniston visade sina snygga ben i Valentino klänning och klackar från Versace.






Presentation

Gästbok

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards